Doodse stilte rond Black Box #MH17 sinds september 2014

Nadat Oekraïense separatisten 4 dagen na de crash van de MH17 de beide Flight Data Recorders (zogenaamde black box) hadden overgedragen aan Maleisische autoriteiten is dit voor onderzoek naar Londen gebracht. Het Rapport van de Onderzoeksraad voor Veiligheid meldt in september 2014 dat uit deze data niets abnormaals naar voren komt en schrijft dat er een uitgebreide analyse wordt uitgevoerd. Daarna blijft het ijzig stil en van die ‘uitgebreide analyse’ is niets meer vernomen.

Sindsdien zijn geen gegevens van de black box meer vrijgegeven, terwijl volgens de Onderzoeksraad “De recorder werd beschadigd aangetroffen, maar de interne geheugenmodule bleek nog intact. De externe schade die op de FDR werd aangetroffen heeft de kenmerken van schade door botsing. De FDR, waarop 25 uur operationele gegevens kunnen worden opgenomen, werd met succes gedownload en bleek bruikbare gegevens over de bewuste vlucht te bevatten.”

Rapport Onderzoeksraad, pagina 21

“Uit de gegevens op de Flight Data Recorder bleek dat het vliegtuig vloog op een hoogte van FL330 bij een constante weergegeven koers van 115 graden en een constante snelheid van 293 knopen berekende luchtsnelheid (grondsnelheid 494 knopen, ofwel 915 kilometer per uur). De gegevens stopten abrupt bij 13.20:03 uur. Er zijn geen waarschuwings- of alarmsignalen vanuit de vliegtuigsystemen waargenomen. Volgens de gegevens op de FDR werkten beide motoren op kruisvluchtvermogen. Alle indicaties omtrent de werking van de motoren waren normaal. Relevante gegevens van de FDR opname zijn weergegeven in bijlage A (de laatste drie minuten). Momenteel vindt uitgebreide analyse plaats. Op de FDR-opname zijn geen waarschuwings- of alarmsignalen vanuit de vliegtuig-systemen aangetroffen voor deze vlucht. Alle parameters voor het functioneren van de motoren waren normaal voor een kruisvlucht totdat de opname eindigde om 13.20:03 uur.”

Screenshot from 2015-08-01 08:49:53
Bijlage A. Laatste drie minuten

Overdracht van de Flight Data Recorders aan Maleisische autoriteiten.

Sinds de crash van de MH17 vorig jaar juli en de honderden slachtoffers die daarvan het gevolg waren, wordt er gerommeld met de gegevens over dit ongeval. Dat is iedereen duidelijk. Het ergste van al is de minachting die daaruit spreekt van de verantwoordelijke Nederlandse politieke leiders naar de slachtoffers en hun nabestaanden.

7 Comments

  1. Doofpottheorie van Joost Niemuller http://joostniemoller.nl/mh17-de-doofpotdeal/ komt uit met een nieuw Supplement. -Morgen verkrijgbaar in het Manderijns.

    Uit nieuw lekkend onderzoek van het NJIT komt een nieuwe smoking gun te voorschijn: Obama himself zou MH17 hebben kunnen neergehaald, In de veronderstelling dat Edwin Snowden in het toestel zat en probeerde te vluchten naar Malaysie

    Onderweg van Kiev naar Donetsk zou Snowden met behulp van een geheim Russisch onzichtbaar toestel in de MH17 zijn overgeplaatst.omdat zijn visum in Rusland afliep op zijn verjaardag.

    Via satelietbeelden nam Obama dit waar op zijn NSA I-pad Applet terwijl hij met Jerk Kerry een Cubaanse sigaar zat te smoken na een etentje met al Assad in het Witte Huis om over de levering van Gravity atoombommen aan de.Syrische terroristen te praten.

    Het NJIt lekte deze informative via ex-Timmermans op Wikileaks met toestemming van Julian Assange die had toegezegd dat hij de kabel niet zou lekken als Obama de Drone aanval op MH17 niet zou uitvoeren;

    Aangezien MH17 uiteindelijk toch uit de lucht werd neergehaald bestaat thans het vermoeden bij de nederlandse JIT onderzoeker dat Obama hier achter schuil kan gaan.

  2. BREAKING NEWS

    Het nederlandse onderzoeksteam heeft RT gevraagd of ze kan helpen met het sturen van wrakstukken die waren gevonden door plaatselijke bewoners en ingeleverd op een collectie punt voor de wrakstukken.

    In de RT documentaire waren enkele wrakstukken te zien van de cockpit vol met gaten, De plaatselijke bewoners (en een vrouw van RT) hadden de stukken gevonden in het veld dat het Bergingsteam had laten liggen.

    Het verzamelpunt was eerder gevraagd door de onderzoeksspecialisten of ze fotos konden opsturen maar ze hebben geen camara en internet (internet is uit de lucht geschoten door de smerige Porochenko)

    Het nederlandse team heeft ook RT gevraagd bij te staan in de rechtzaak met de documentaire en bewijstukken die RT vond

    Spanned zeg. RT is de spreekbuis van Putin; dat een Nobelrpijs verdiend voor Oprechte en echte nieuwsgeving

  3. Vlucht des Doods 2:

    Ik wil hier nog iets over kwijt. Laats vloog ik vanuit Kenya naar Dubai. De normale route is over Yemen. Maar vanwege de bombardementen en het shellen door SA/US, werd er met een grote boog omheen gevlogen. De vlucht duurde een half uur langer dan normaal. Waarom kan Qatar of Air Dubai dat wel en KLM niet?

    En verder: De Ukrainse Regering is de allergrootste Aansprakleijke in deze Tragedie. Nooit en ten nimmer hadden ze het luchtruim boven Donetsk vrij mogen geven.

    De Ukrainse Authoriteiten zijn DE GROTE NUMMER EEN AANSPRAKELJK voor het drama met MH17

    Verzekeringmaatschappijen trekken hun dekking in voor gebieden of streken waar oorlog of terroristen of rebellen opereren. Geen enkele Verzkeringsmaatschappij dekt jou daarvoor.

    Dus de schadeclaim voor de nabestaanden en de schade aan Malaysain Airways (Failliet) kan nooit meer gedekt worden. Deze schade loopt in de tientallen Miljarden.

    dit is de reden waarom Nederlandse Staat en Ukrainse Staat de aandacht afleiden, van hun eigen nalatigheid, en met de vinger wijzen naar de Russen en rebellen.

    Je gaat toch ook niet met een bus touristen door Donetsk rijden? Of wel soms?

  4. VLUCHT DES DOODS

    Ik heb ook klachten ingediend bij de Nederlandse staat; Ik vloog met KLM over ISIL gebied heen terwijl die over SKUD raketten beschikt; Pas nu veel later vliegen ze er omheen; Ik was stom verbaasd toen ik vanuit het vliegtuigraampje naar beneden keek en Kobane zag liggen.

    Ik eis dat een vliegtuigmaatschappij de vluchtroute bevestigd aan de Consument voordat ik een ticket book; opdat ik dan als Consument kan besluiten met een andere maatschappij te vliegen.

    Lufthansa vloog al niet meer over Donetsk heen. Dus KLM/MH is medeaansprakelijk voor de vlucht des doods

  5. Het is doodstil omdat de Blackbox totaal niets oplevert maar aangeeft dat KLM/MH over de normale route vloog en helemaal niet is omgevolgen of afgeweken.(Zie ook MH17 een jaar later)

    De doelstelling om naar het UN Tribunaal te gaan is dat daar geen Rechter zit. In het UN Tribunaal gaat het niet meer om bewijzen en Rechtspraak, maar om vingerwijzen en vermoedens. In het Tribunaal wordt een land gedwongen toe te geven, of platgebombardeerd; buigen of barsten. Net als Saddam Hoessein die zogenaamd massavernietgingswapens had.

    Aangezien de Russen nooit zullen buigen, en aangezien de Russen geen Saddam Hussein of Irak zijn, zal de wereld nog wat beleven!

    Men moet vooral zo doorgaan met de Politiek. Politiek spreekt geen Recht! In Gaza worden kindjes verbrand door Joodse extreme terroristen, met politieke goedkeuring van de US, EU, UN. Er wordt geen enkel recht gesproken. Men vindt het wel goed zo.

    Dus als je kindjes kan verbranden zonder vervolging of zonder Tribunaal, dan weet je hoe Rechtspraak in elkaar zit, en dan weet je wat een Rechter voorsteld: GEEN MALLEMOER;

    Rechtspraak is volslagen partij trekken voor puur Eigen belang, voor eigen soort, voor de witteboorden, of voor onaantastelijke politici, of gewoon willekeur. De een wordt vervolgd en gestraft, de ander gaat vrijuit om precies hetzelfde. Daarom gewoon beter om de Rechter in een middeleeuwse kerker te gooien.

    Uit die middeleeuwse tijd stamt ook de ontwikkeling van westerse rechtspraak, volslagen bias instituut, verkankerd tot op het bot; De Rechter is de huichelaar van de moderne maatschappij.

    Het nederlandse onderzoeksteam heeft geen mallemoer gevonden, alleen maar gaten in de wrakstukken.

    De strafbare, aansprakelijke is de KLM. De meeste passagiers stapte op met een KLM kaart, MH is een partner van de KLM, en de KLM weet zich handig te schuilen achter MH, maar is feitelijk medeverantwoordelijk voor de vluchtroute vanuit Amsterdam.

    De vluchtroute, de nalatigen die geen verantwoording nemen, de nalatigen die niet verantwoordelijk worden gesteld voor deze vlucht des doods, is de KLM/MH.
    .
    Nooit en te nimmer hadden ze over dit gebied Mogen vliegen. De meeste maatschappijen vlogen er al niet meer overheen, maar omheen. Maar de zuinige Hollanders wilde benzine sparen

    Ik vraag mij af: als je met een auto door een oorlogsgebied rijdt en wordt opgeblazen?

    ik vraag mij af: als je met een dronken kop door een rood licht rijdt en door een andere auto wordt aangereden?

    Wie is verantwoordelijk? Wie is dan aansprakelijk?

  6. Belangrijker is de CVR, ‘Cockpit Voice Recorder’ waarop alle geluiden van het laatste half uur geregistreerd worden. Deze recorder is ook geborgen. Alle communicatie met de vluchtcontrollers, privégesprekken van de piloten, motorgeluiden EN de geluiden van de inslag staan daarop. Waarschijnlijk zullen we hier niets over horen. Alleen de ‘kale technische’ gegevens van de FDR, Flight Data Recorder, zal men (gedeeltelijk) eventueel na enige gemakkelijke manipulatie openbaar maken. De CVR met de ECHT relevante gegevens (geluiden) blijft gesloten.

Reacties zijn gesloten bij dit onderwerp.